می 25, 2024


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزیر ارتباطات مالزی هشدار داد اگر فراهم کننده سرویس تلگرام همچنان دعوت این وزارتخانه برای گفت و گو و یافتن راه‌کاری در خصوص شکایت‌های مربوط به امنیت کاربران در این برنامه را نادیده بگیرد، با اقدام روبرو خواهد شد.

فهمی فادزیل، وزیر ارتباطات و دیجیتال مالزی گفت: وزارتخانه‌اش شکایت‌های مختلفی درباره خدمات فراهم شده در این پلتفرم در خصوص ایمنی عمومی، فروش مواد ممنوعه، کلاهبرداران و هرزه‌نگاری دریافت کرده و این دیدار برای تضمین این که بهترین راه‌کار، فورا پیدا می‌شود، حائز اهمیت است.

بر اساس گزارش‌ها، این وزیر مالزیایی در مراسم رونمایی لوگو و موضوع روز ملی سال ۲۰۲۳ اظهار کرد: تصدیق می‌کنیم که با تلگرام مشکل داریم، با وجود این که از ژانویه تاکنون، از مسئولان تلگرام دعوت کرده ایم جلسه‌ای برگزار کنند، آن‌ها حاضر به همکاری نشده اند. من از کمیسیون ارتباطات و چند رسانه‌ای مالزی درخواست کرده‌ام اقدامات مناسبی که باید صورت بگیرد را بررسی کنند. توصیه برای اقدامی که باید انجام شود را به این کمیسیون واگذار می‌کنم. من همچنان منتظر هستم.

فهمی افزود: سایر پلتفرم‌های شبکه اجتماعی مانند تیک‌تاک، فیس بوک و توئیتر، مشکل همکاری با این وزارتخانه را نداشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *